Vrijblijvend gesprek aanvragen? Bel 0528 23 60 30
Advies gesprek aanvragen

Bedrijfsruimte te huur in Hoogeveen

Voor de ZZP-er, de eenmanszaak, de freelancer, de kleine onderneming kan een professionele bedrijfsruimte van groot belang zijn voor het ontplooien van bedrijfsactivteiten.

Uw wensen centraal

Van belang is dat uw wensen als huurder optimaal ingevuld worden ( Zie ook: flexibel huren van bedrijfsruimte) zoals:

Wij bieden

  • Een authentiek pand met geschiedenis maar volledig gemoderniseerd waarbij toch de gemoedelijke uitstraling intact is gebleven.
  • horecagelegenheden op loopafstand bereikbaar
  • een eigen parkeerplaats in het centrum van Hoogeveen

Mogelijkheden

De volgende mogelijkheden bieden wij:

Praktische informatie

Hierbij treft u praktische informatie over de mogelijkheden van huur van kantoorruimte en bedrijfsruimte in ons kantoorpand aan de Brinkstraat te Hoogeveen. U treft de meest gestelde vragen.

Wie is eigenaar van het bedrijfsverzamelgebouw?

Het pand aan de Brinkstraat is eigendom van Stevens Onroerend Goed BV.

Hoe gaan jullie om met schilderwerk e.d.?

Wanneer wij beoordelen dat de ruimte geschilderd moet worden, zijn de kosten van het schilderwerk voor ons. De kleuren zijn vastgesteld om de uniforme sfeer van het pand in stand te houden.

Wat zijn de prijzen voor de huur van een bedrijfsruimte?

Prijzen variëren per ruimte van € 350,- tot € 600,- per maand voor een vaste bedrijfsruimte. Voor trainingsruimte, vergaderruimte of coachingsgesprekken bieden wij flexibele constructies op offertebasis.

Is er parkeergelegenheid?

Er is ruimte voor maximaal 10 auto's. In de omliggende omgeving is bovendien ruimte genoeg voor gratis parkeren zoals de Brinkstraat en het Mauritsplein.

Wat zit er allemaal inbegrepen in de huurprijs?

De huurprijs is inclusief:

  • energie
  • afvalverwijdering
  • schoonmaak en terreinonderhoud

Onze prijzen zijn vrijgesteld van BTW wanneer u niet BTW-plichtig bent. Bent u wel BTW-plichtig dan verhuren wij exclusief BTW. Bij de huurprijs is zelfs inbegrepen: schilderwerk, tapijtvervanging.

Wat moet ik als huurder zelf regelen?

Zelf regelt u een telefoon- en internetaansluiting. De faciliteiten zijn beschikbaar. In alle kantoorruimte zijn aansluitpunten voor internet en telefoon. Kosten voor telefoon en internet zijn voor uw rekening.

 

Kun je 's avonds ook werken in het pand?

U krijgt een sleutel en toegangscode en u kunt werken wanneer u maar wilt.

Is er een ontvangstruimte?

Er is een wachtruimte voor uw klanten/relaties. Deze kan kosteloos gebruikt worden. Stel ik heb incidenteel een extra ruimte nodig, is dit mogelijk?

We hebben een ruimte beschikbaar welke wij aan onze huurders onder gereduceerde tarieven per uur, dagdeel of dag kunnen verhuren

Is er een centrale koffievoorziening?

Er is geen centrale koffievoorziening. Wel staan in de keuken 2 koffiezetapparaten en 1 senseoapparaat. Deze mag u vrij gebruiken. Het enige wat wij hiervoor vragen is dat de huurder af en toe een keer een pak koffie meeneemt. Mocht er in de toekomst behoefte zijn aan een centrale koffiemachine dan zal dat in onderling overleg tot de mogelijkheden kunnen behoren.

Wat voor soort huurders huren op dit moment?

De huurders zitten op dit moment allen in de (zakelijke) dienstverlening. Zie ook: huurders.

Wat voor opzegtermijn geldt er?

We hebben een opzegtermijn van slechts 2 maanden

Waarom zal ik hier een kantoorruimte huren?

Het betreft een authentiek pand met een unieke sfeer. Uw bezoekers (en u zelf) zullen versteld staan van de gemoedelijke informele sfeer. Daarnaast zijn de ruimten al bekleed met vloerbedekking, behang en luxaflex zodat u zelf alleen kan volstaan met de aanschaf van kantoormeubilair. Dit scheelt u een enorme investering.

Bezichtiging

Wilt u een oriënterend gesprek? Neemt u dan contact met ons op.
 

Stevens Onroerend Goed Hoogeveen

bedrijfsverzamelgebouw Hoogeveen kantoorruimte

Bedrijfsruimte hoogeveen

Wij bieden tal van mogelijkheden inzake flexibel huren.

sitemap | contact | privacy | hosting dotsolutions